Кошик
2815 відгуків
ВЛАСНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
«DiaWest »
+380 (99) 497-11-11
+380 (63) 497-11-11
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

В нашій компанії працює власний сервісний центр по осблуговуванню компю’ютерної техніки. 08130, Україна, Київська область, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Авіаторів, буд. 62, телефон: (044) 561-98-35, графік роботи: 9.00-18.00 (пн.-пт.), електронна адреса: sales@diawest.com Умови гарантії На всі товари, які купуються в нас на фірмі поширюється гарантія. Виняток становлять деякі дешеві товари (наприклад мишки, клавіатури NoName) а також картриджі, витратні матеріали (у разі їх використання), кабелі, перехідники і деякі інші товари, на які здоровий глузд не дозволяє поставити гарантію. Фірма намагається надавати на товари максимальну гарантію, яку передбачає виробник, але дистриб'ютори також можуть обмежувати час гарантії. Час гарантії вказується в місяцях і представлене у всіх прайс-листах і каталозі на інтернет сторінці. Гарантія анулюється у наступних випадках: Пошкоджена гарантійна пломба. Товар використовувався не за призначенням (неправильна інсталяція і обслуговування, видимі механічні пошкодження). Товар був пошкоджений під час транспортування (через використання неоригінальною упаковки); У випадку відсутності дефектів з клієнта знімається плата за діагностику; Фірма не надає жодної гарантії, що торкається роботи програмного забезпечення, встановленого покупцем самостійно на купленому обладнанні. У цьому випадку претензії потрібно висувати до розробників даного програмного забезпечення. Оцінка справності обладнання проводиться в оптимальному програмному оточенні; Після детального огляду товару в сервісному центрі, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється;

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner